Pycnogenol 60 tabletter $34, Skin Eternal 120 tabletter $14.98 (finns även med 240 tabletter för $27.98, tar nog det nästa gång) och Boswellia 100 tabletter $10.95. Det här är också väldigt bra priser på dessa tillskott, annars kostar vanligtvis bra mycket mer. Frakten gick på saftiga $35, men då var det express också, och tog sig hit under en helg. Tyvärr kunde man inte välja annat alternativ för just internationella beställningar, hos andra brukar man ju kunna välja mellan olika fraktsätt.Originally Posted by Malay
Pycnogenol köper jag gärna av SN igen då Dr. Nase rekommenderat och själv tar just denna, Skin Eternal också då den ju är så komplett och saknar motstycke mig veterligen i svenska affärer. Boswellia däremot vet jag ska finnas här också, så det kan jag nog skaffa på "vanligt" sätt framöver. Måste skaffa mig 1000 mg vitamin C ester-tabletter också, vi ska ju ta mellan 3000 - 5000 mg fördelat under dagen.
Det kostar, men det gör det alltid när man vill ha lite bättre grejor, det är som med allt annat. Och vad är viktigare än sin hälsa och att få bukt med sin rosacea? Inte mycket, för mig iaf.