Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 58

Thread: Norwegian dudes

Member NoMoreRed!'s Avatar

Default Norwegian dudes

Står til?

Senior Member

Heisann.

Hyggelig å se en annen fra Norge her, ikke ofte det.
    Du bør sette lokasjon Norway, slik som meg

Mvh,
    Chris

Senior Member

Heisan, er fra Norge jeg også..
    Trodde ikke det var flere her jeg :o

Junior Member

Hyggelig å se at det er flere fra Norge her ja

Senior Member

NoMoreRed!

Mener jeg leste en "tråd" at du prøver liten dose Accutane for øyeblikket. Hvordan går det, og er det medikamentet Roaccutane du bruker?

Jeg skal ha min tredje IPL hos Dr.Patterson i London om noen uker, og har planer om minst fem "behandlinger". Hvis ikke jeg oppnår tilfredstillende resultat, så tenker jeg å prøve Accutane..

Hadde vært hyggelig om vi kunne diskutert litt våre erfaringer med hudleger ol her hjemme.

Mvh,
    Chris

Mange her jo! Kult 8)

Chris: Jeg har brukt isotretinoin i 3 måneder nå, uten at jeg egentlig har merket noe særlig forskjell. Men vet om mange som har fått redusert sin rosacea med det. Typen jeg bruker er en undergrunnsversjon - Accutane fra IP. Årket ikke styre med lege, for så hudlege. Mangelen på kunnskap hos legene ville nok gjort meg sinnsykt frustrert, så jeg gjorde det på den enkle måten, jeg.

Dr.Patterson har jeg lest mye bra om. Hvordan er dine erfaringer med han, og hvordan har det vært og reist så langt for å bli behandlet? Kanskje dumt spørsmål, men du har husket å tatt niacin/B3 før behandlingene? Hvor mye har hver behandling kostet deg (inkl. fly, opphold osv)? Er det ingen akseptable alternativer i Norge?

Har faktisk aldri vært hos hudlege. Har vært hos et par forskjellige leger, men begge har fortalt meg at rødfargen er et sunnhetstegn, og at litt fuktighetskrem vil dempe den... Nei! Satser på selvdiagnostisering og selvmedisinering inntil videre ihvertfall.

Har du noen erfaring med hudleger her i landet?

Senior Member

De fleste er helt ubrukelige når det gjelder Rosacea. Jeg har vært hos 3stk, og de er alle udugelige, og klarer ikke diagnostisere Rosacea før man er illrød og grov i ansiktet...

Forøvrig har jeg brukt Facedoctor såpe i ca 3uker, og om ikke annet er jeg litt bedre nå. Om det er såpen eller ikke vet jeg ikke.

g24

Senior Member

Hei
    Jeg slet i 10 år. Til deg som skal til London.....jeg ville seriøst sett på denne siden www.dr.syrokomsky.com og vurdert om turen burde gå til Kiev isteden.

Quote Originally Posted by Snegovik
    Hei
    Jeg slet i 10 år. Til deg som skal til London.....jeg ville seriøst sett på denne siden www.dr.syrokomsky.com og vurdert om turen burde gå til Kiev isteden.
    Nei, ikke dra til Kiev! Den "doktoren" er full av bull****, desverre.

DMSO er en slags krem-steroide. Slike steroider kan redusere inflamasjonen midlertidig, men de langtidsvirkende effektene er veldig negative. Det virker veldig negativt på dine blood "vessles" (har aldri funnet ut hva det heter på norsk ), da det utvider dem samt at det generelt gjør huden tynnere, og vil gjøre dem mindre motstandsdyktige (du vil lettere kjenne blodet strømme inn i dem når du bøyer deg framover for eksempel). Aldri bruk kremer som steroider når du har rosacea.

Quote Originally Posted by G24
    De fleste er helt ubrukelige når det gjelder Rosacea. Jeg har vært hos 3stk, og de er alle udugelige, og klarer ikke diagnostisere Rosacea før man er illrød og grov i ansiktet...

Forøvrig har jeg brukt Facedoctor såpe i ca 3uker, og om ikke annet er jeg litt bedre nå. Om det er såpen eller ikke vet jeg ikke.

g24
    Var det jeg var redd for. Huff!

Bruker noen av dere sminke? Har selv begynt, til tross for at jeg er en mann mot feminisering (haha). Det fungerer overerraskende godt! Anbefaler dere å prøve. Bestill prøver for 3$ her: http://store.yahoo.com/skin-etc/jairbasa.html (fra denne siden: www.skin-etc.com) Når du har funnet ut hvem som dekker det røde best, bestiller du mer her: http://store.yahoo.com/skin-etc/janirambasco.html

Personlig bruker jeg Amber, men fargen varierer veldig til person til person.

Beklager rotete post, men jeg er så trøtt nå. Klokka er 03.15.

Senior Member

Det virker veldig negativt på dine blood "vessles" (har aldri funnet ut hva det heter på norsk )
    Blodårer ? :o